VAD SOM ÄR

 
Nu när jag nyss skrivit ett inlägg om hur min sommar sett ut och hur jag haft det, tänkte jag gå in på hur jag har det och vad jag gör these days. 
 
I snart två månader (what vad fort det gått!) har jag jobbat på Sveriges Elevkårer som VU. Livet som VU för en som inte är insatt i elevkårer är nog lite svårt att förklara. Kan kort antingen säga att jag coachar och utbildar vår framtids ledare! Jag kan även säga att jag hänger med sköna typer och åker vilse i Värmlands skogar. Första låter coolare, så let's go with that. Jag älskar't i alla fall! Känns så himla härligt att jobba med något som är kul, som jag brinner för och som är viktigt. 
 
Genom jobbet reser jag en del i vackra, vackra Sverige. Framförallt i Örebro och Värmland län. Nedan ser vi Fryken mellan Torsby och Karlstad. Amazing
 
Jag har även besökt Malmö pga jobb och passade på att träffa en av mina favvisar, Elias. Det är inte ofta vi hänger på tu man hand, så detta blev en extra härlig kväll! 
 
Direkt efter Malmö var jag i Gbg och träffade alla coola kidz som flytt från Örebro till Håkans stad. Finisar. 
 
Jag förevigades också efter ett triohäng med Gustav och Mette i götet! Bloggmaterial redan då, tänka sig! 
 
När jag är på hemmaplan segar jag mest och njuter av att inte ha några måsten utöver jobbet. Därför läggs mycket tid på att prata med min bästa person och snacka om allt och absolut ingenting. 
 
Hänger mycket med päronen också, såklart! Samtidigt som jag febrilt letar egen lya i Öret, haha. Trivs dock så jäkla mycket med mina bästisar till padres. 
 
Sammanfattningsvis så trivs jag med livet! Jobbet, familjen, långdistansen och livet allmänt känns bra, fint och många andra positiva adjektiv! Livin la vida not so loca, men väldigt bueno. 
 
DAGARNA | |
Upp